Wniosek:

Zwracam się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w zakresie dotyczącym kontraktu pn.: Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie

 

W szczególności proszę o udostępnienie informacji w odniesieniu do powyższego kontraktu w następującym zakresie:

 

1. Czy na przedmiotowej inwestycji została ustanowiona funkcja kierownika robót drogowych?

2. Jeżeli tak, kto pełnił funkcję kierownika robót drogowych?

3. Kiedy została przejęta wpisem do dziennika budowy funkcja kierownika robót drogowych?

4. Proszę o przekazanie skanu dziennika budowy z informacją o przejęciu funkcji kierownika robót drogowych.

 

Odpowiedź:

 

Ad 1) W związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” oraz zgodnie z zapisami umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a inwestorem ustanowiono kierownika robót drogowych.

 

Ad 2) Funkcję kierownika robót drogowych i jednocześnie funkcję kierownika budowy pełnił pan M.S.

 

Ad 3) We wpisie do dziennika w rubryce o podjęciu funkcji kierownika budowy nie została wpisana data, jednakże wynika ona z oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy i należy uznać, że jest to 16.12.2022 r.

 

Ad 4) Załączam skan wpisów do dziennika oraz oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy.